Ελλάδα|21.04.2021 17:24

Καραμανλής: «Βλέπει» «οργανωμένα συμφέροντα» στους κόλπους των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες

Μαρία Λιλιοπούλου

Για ύπαρξη «οργανωμένων μικρών συμφερόντων» στους κόλπους των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες, οι οποίοι αντιπαλεύουν την αύξηση οχημάτων και δρομολογίων ακολουθώντας την πολιτική της αξιωματικής αντιπολίτευσης, έκανε λόγο σε σημερινή του συνέντευξη στην ΕΡΤ ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σχολιάζοντας πως «αν χαλάμε τη σούπα σε μερικά οργανωμένα και μικρά συμφέροντα, τι να κάνουμε».

Ο κ. Καραμανλής αφού επεσήμανε ότι «έχουμε μία άψογη συνεργασία με την πλειονότητα των συνδικαλιστικών φορέων τόσο στη ΣΤΑΣΥ όσο και στην ΟΣΥ και προσπαθούμε σε απόλυτη συνεννόηση μαζί τους να βγάλουμε όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία και περισσότερους συρμούς», διαχώρισε «μερικές ομάδες, οι οποίες ακολουθούν την πολιτική της αξιωματικής αντιπολίτευσης και δεν θέλουν τη σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα».

Ο υπουργός Μεταφορών ξεκαθάρισε πως το υπουργείο σέβεται το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών ενώ αναφερόμενος στις ομάδες εργαζομένων που αντιδρούν τόνισε πως «θα μας βρούνε απέναντι».

Ερωτηθείς για το πάγιο αίτημα των εργαζομένων στις συγκοινωνίες για προτεραιοποίησή τους στη διαδικασία του εμβολιασμού, σημείωσε πως και ο ίδιος ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην επίσκεψή του στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ πριν μερικές ημέρες, είχε πει ότι αποτελεί προτεραιότητα ο εμβολιασμός όσων εργάζονται στην πρώτη γραμμή: «Επομένως έχουν ήδη γίνει τα πρώτα απαραίτητα βήματα, ώστε στο προσεχές διάστημα να εμβολιαστούν οδηγοί τεχνίτες κι αυτοί που έρχoνται σε επαφή με τον κόσμο. Έχει ήδη δρομολογηθεί και θα γίνει άμεσα», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Βεβαίως την ...προτεραιοποίηση του υπουργείου την πρόλαβε, όπως προκύπτει το κανονικό πρόγραμμα εμβολιασμών, καθώς σήμερα άνοιξε η πλατφόρμα για να κλείσουν ραντεβού και να εμβολιαστούν οι ηλικίες από 55 έως 59 ετών, ενώ το Σάββατο, 24 Απριλίου, θα ανοίξει η πλατφόρμα των ραντεβού για την ηλικιακή ομάδα 50 - 54. Δεδομένου του υψηλού μέσου όρου ηλικίας των εργαζομένων στις συγκοινωνίες και ειδικά στην ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), οι εργαζόμενοι θα μπορέσουν κανονικά να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους απλά και μόνο βάσει της ηλικιακής τους ομάδας.

Αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Καραμανλής έκανε λόγο για «πολιτική απάτη» αφού - όπως είπε - ισχυριζόταν ότι κανένα από τα νέα οχήματα με leasing δεν διέθετε ράμπες για τα ΑΜΕΑ, κάτι που, όπως αποδείχθηκε, ήταν απολύτως ψευδές. Κατήγγειλε, μάλιστα, ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εγκλωβισμένος στη λογική της «κορονοκαπηλείας». Ως προς τα έργα υποδομών, ο υπουργός υπογράμμισε ότι πλέον έχουν εξασφαλιστεί κονδύλια πάνω από 1 δισ. ευρώ για τον ΒΟΑΚ, τον αυτοκινητόδρομο μήκους 300 χιλιομέτρων, που είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο υποδομής αυτή την περίοδο στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σημείωσε ότι πολύ σύντομα θα δημοπρατηθεί το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη και τόνισε ότι το σημαντικό είναι ότι έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση και έχει γίνει για πρώτη φορά η χάραξη του δρόμου.

Αναφέρθηκε επίσης στο Πάτρα – Πύργος επισημαίνοντας ότι αναμένεται η τρίτη και τελική έγκριση από την Κομισιόν, αλλά ότι εν τω μεταξύ η κυβέρνηση ήδη προχωρά σε παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο δρόμο με στόχο να μειωθούν τα ατυχήματα. Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι πλέον οι οδηγοί μπορούν να περνούν από όλα τα διόδια σε όλους τους αυτοκινητόδρομους με έναν πομποδέκτη, καθώς και ότι η χιλιομετρική χρέωση έχει ήδη ξεκινήσει στην Ολυμπία Οδό και ανέφερε ότι ετοιμάζεται ο διαγωνισμός ηλεκτρονικών διοδίων για να γίνει πραγματικότητα η χιλιομετρική χρέωση σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας.



αστικά λεωφορείαμετρόΣΤΑΣΥΜΜΜΚώστας Καραμανλής