Ελλάδα|16.05.2021 22:17
Πρώτο πάρκο μνήμης: Συμβολική δενδροφύτευση για τη Γενοκτονία των Ποντίων
NewsroomΤο πρώτο πάρκο μνήμης για τα θύματα της Ποντιακής Γενοκτονίας κατασκευάζεται στο χωριό Κολχικό έξω από τη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, Κυριακή, 16 Μαΐου, έγινε η συμβολική φύτευση κυπαρισσιών που σχηματίζουν τον αριθμό 353 όσες δηλαδή και οι χιλιάδες των θυμάτων της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού. Ειδική μνεία στην εκδήλωση έγινε στην Έδρα Ποντιακών Σπουδών που λειτουργεί στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης χάρη στην υποστήριξη του Ιβάν Σαββίδη.
Διαβάστε ακόμη
- Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
- Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
- Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
- ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά