Ελλάδα|02.06.2021 14:10
Κορονοϊός: Σοκάρει το 100% θνητότητας στη ΜΕΘ Αγρινίου
NewsroomΠροβληματισμός επικρατεί στο γενικό νοσοκομείο Αγρινίου, καθώς η θνητότητα στη ΜΕΘ κορονοϊού φτάνει το 100% και κανένας ασθενής που έχει διακομιστεί στη συγκεκριμένη μονάδα, δεν έχει λάβει εξιτήριο.
Διερεύνηση για τα περιστατικά
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, τα στοιχεία που έχουν στα χέρια τους οι υπεύθυνοι του νοσοκομείου σοκάρουν και το ζήτημα απασχόλησε και το Διοικητικό Συμβούλιο του νοσοκομείου, το οποίο καλείται να διερευνήσει τα περιστατικά. Σημειώνεται ότι την Δευτέρα 3 άνθρωποι έφυγαν από κορονοϊό στη ΜΕΘ και άλλοι 3 παραμένουν για νοσηλεία.
Κουρμούσης στο ethnos.gr: Ή ρυθμίζεις ή πτωχεύεις - Έρχεται τσουνάμι πλειστηριασμών
Το «πείραμα» της Αστυπάλαιας: Στο νησί την Τετάρτη ο Μητσοτάκης
Διαβάστε ακόμη
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη