Κορονοϊός: Διασωληνώθηκε ο ηγούμενος Εφραίμ – Η κατάσταση της υγείας του
NewsroomΔιασωληνώθηκε ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου, Εφραίμ, ο οποίος νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό με κορονοϊό, έπειτα από απόφαση των θεραπόντων γιατρών.
Η κατάσταση της υγείας του ηγούμενου είναι ελεγχόμενη, σύμφωνα με τους ίδιους. Ο Εφραίμ, ο οποίος νόσησε με Covid-19, βρίσκεται στον Ευαγγελισμό από τις 28 Μαΐου, όταν και μεταφέρθηκε μέσω αεροδιακομίδης από την Μονή του Αγίου Όρους.
Τις προηγούμενες μέρες δέχθηκε φαρμακευτική αγωγή στη Μονάδα αυξημένης φροντίδας, ενώ δυο μέρες μετά μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για αυξημένη παροχή οξυγόνου.
«Ηχητικό κανόνι» στα σύνορα: Το νέο όπλο της ΕΛΑΣ που προκαλεί αντιδράσεις και εντός της αστυνομίας
Απαγόρευση κυκλοφορίας - Πελώνη: Από την ερχόμενη εβδομάδα οι ανακοινώσεις
Διάσκεψη για Λιβύη: Γιατί δεν κλήθηκε η Ελλάδα – Τι απαντά το γερμανικό ΥΠΕΞ
Εργασιακό νομοσχέδιο – Απεργία: Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ στις 10 Ιουνίου
- Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
- Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
- Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
- Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας