Μονή Πετράκη: Tο υγρό είχε 96% περιεκτικότητα σε οξύ - Φωτογραφίες από τα μπουκάλια
NewsroomΜόνο για εργαστηριακή χρήση, ήταν το καυστικό υγρό με το οποίο ο 37χρονος υπό καθαίρεση ιερέας «ράντισε» τους 7 μητροπολίτες, τους δύο δικηγόρους και τον έναν αστυνομικό κατά τη διάρκεια του Συνοδικού δικαστηρίου στη Μονή Πετράκη το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εικόνες των μπουκαλιών που έφερε στη δημοσιότητα το OPEN, το υγρό είχε περιεκτικότητα 96% σε θειικό οξύ. Για το λόγο αυτό, στα μπουκάλια είναι ευδιάκριτη η σήμανση επικινδυνότητας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μίνας Καραμήτρου, ο δράστης πρόλαβε να ρίξει μόνο το περιεχόμενο από το ένα μπουκάλι στους μητροπολίτες. Στη συνέχεια, ο αστυνομικός έπεσε πάνω στον ιερέα για να τον ακινητοποιήσει και το μπουκάλι του έπεσε από τα χέρια του και έσπασε. Το δεύτερο μπουκάλι ο ιερέας δεν πρόλαβε να το βγάλει από την τσάντα του και βρέθηκε άθικτο μέσα στην τσάντα του.
Κορονοϊός – Μετάλλαξη Δέλτα: Σε μία μέρα τριπλασιάστηκαν τα κρούσματα στην Ελλάδα
Αυτοκινητόδρομος Ε65: Υπογραφές για το βόρειο τμήμα - Πόσο μειώνονται οι αποστάσεις
«Αντεστραμμένη Τάξη»: Μάθημα στο σπίτι, ασκήσεις στην… τάξη για τους μαθητές
Σάλος με ανάρτηση της Δημουλίδου για τα Γλυκά Νερά: «Δεν ήθελε να σκοτώσει, θόλωσε το μυαλό του»
- Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
- Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ