Ελλάδα|10.09.2021 20:47

Ηλεκτροδηγοί τραμ: Με τα ελάχιστα επιτρεπτά όρια ασφαλείας κυκλοφορεί το τραμ

Newsroom

Την κυκλοφορία του τραμ με τα «ελάχιστα επιτρεπτά όρια ασφαλείας» καταγγέλλουν με ανακοίνωσή τους οι ηλεκτροδηγοί τονίζοντας ότι από την αρχή της τοποθέτησης των συστημάτων της νέας τηλεματικής και της επαναλειτουργίας του τερματικού Συντάγματος με νέα σηματοδότηση έως σήμερα «το μόνο που παρατηρεί κανείς στο δίκτυο του ΤΡΑΜ είναι καθημερινές δυσλειτουργίες, βλάβες και προβλήματ που δυστυχώς επιτρέπουν τους συρμούς του ΤΡΑΜ να λειτουργούν με τα ελάχιστα επιτρεπτά όρια ασφάλειας».

Οπως εξηγούν, το σύστημα της “Νέας Τηλεματικής” βγαίνει εκτός λειτουργίας, οι συρμοί είναι «αόρατοι», το σύστημα δεν στέλνει ζήτηση προτεραιότητας στους φωτεινούς σηματοδότες του δικτύου του Τραμ και δίνει λάθος κατευθύνσεις στους μηχανισμούς αλλαγών στον τροχιόδρομο.

Παράλληλα το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας της γραμμής ΤΡΑΜ μένει αρκετές ώρες “τυφλό” χωρίς να μπορεί να συντονίσει την οποιαδήποτε ενέργεια με αποτέλεσμα να υπάρχει και παραπληροφόρηση των επιβατών από τους πίνακες ενημέρωσης στις στάσεις.

Σύμφωνα με το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, το οποίο ζητεί την επίλυση αυτών των προβλημάτων πριν την παράδοση σε κυκλοφορία της επέκτασης προς Πειραιά, το σύστημα που τοποθετήθηκε για την σηματοδότηση του τερματικού Συντάγματος, έχει παθογένειες που ξεκινάνε από την εκπόνηση της αρχικής μελέτης, μέχρι και την σημερινή λειτουργία. «Δυστυχώς και σε αυτή την περίπτωση δεν λήφθηκαν υπόψη από την αρχή, οι πραγματικές ανάγκες της γραμμής ΤΡΑΜ αλλά ούτε και η υπάρχουσα λειτουργία στους υπολοίπους τερματικούς σταθμούς, που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως προσχέδιο για τον νέο αυτόν τερματικό. Έναν τερματικό σταθμό που για να μπει ένας συρμός και να αναχωρήσει, θέλει τον τριπλάσιο χρόνο απ ότι παλαιότερα, που το σύστημα σηματοδότησης βγαίνει εκτός λειτουργίας καθημερινά με τους όποιους κινδύνους να ελλοχεύουν για την ασφάλεια των επιβατών αλλά και των ίδιων των εργαζομένων», υπογραμμίζουν.

Οι ίδιοι αναφέρονται και στο «Πράσινο Κύμα», το οποίο επρόκειτο να δίνει προτεραιότητα στην κυκλοφορία του τραμ τονίζοντας ότι «σχεδόν σε όλο το δίκτυο της Γραμμής ΤΡΑΜ έχει γίνει κόκκινο. Οι μελέτες που εφαρμόζονται στους ρυθμιστές κυκλοφορίας (φανάρια), ειδικά μετά την αλλαγή τους σε LED, έχουν τέτοιες αποκλίσεις από τις πραγματικές ανάγκες του δρομολογίου, που απαιτείται άμεση διόρθωση, με στόχο την απόδοση προτεραιότητας κατά την διέλευση των συρμών ΤΡΑΜ αλλά και μείωση του συνολικού χρόνου του δρομολογίου».

Οι εργαζόμενοι επισημαίνουν επίσης ότι το προηγούμενο διάστημα έχουν προβεί σε αλλεπάλληλες επιστολές διαμαρτυρίας, εξώδικα, στάσεις εργασίας, αλλά «δυστυχώς δεν υπάρχει ακόμα και σήμερα, καμία ορατή βελτίωση στο δίκτυο της γραμμής ΤΡΑΜ και οποίες ενέργειες ξεκίνησαν για αποκατάσταση των προβλημάτων μετά από λίγο διάστημα σταμάτησαν χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα».

Δεδομένου ότι επίκειται η απόδοση σε κυκλοφορία της επέκτασης του τραμ προς Πειραια, το Σωματείο καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, «να ενσκήψει πάνω από το ταλαιπωρημένο δίκτυο της γραμμής ΤΡΑΜ και να λύσει τα σοβαρά αυτά προβλήματα πριν ξεκινήσει η λειτουργία της Γραμμής ΤΡΑΜ στον Πειραιά».

Στην Κασομούλη θα τερματίζει το τραμ την Κυριακή

Η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) ενημέρωσε σήμερα Παρασκευή ότι την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021, λόγω της διεξαγωγής του «Ημιμαραθωνίου 2021», το Τραμ από την έναρξη της κυκλοφορίας του θα έχει τερματικό σταθμό τη στάση «Κασομούλη». Αποκατάσταση των δρομολογίων, με τερματικό σταθμό το «Σύνταγμα», αναμένεται μετά την λήξη του Ημιμαραθωνίου.

Όλες οι ειδήσεις

Ακρίβεια: Αυξήσεις τιμών τον Αύγουστο σε καύσιμα και βασικά τρόφιμα – Ποια προϊόντα πήραν την ανιούσα

Πώς συνελήφθη πρώην παίκτρια του Power of Love με 7,8 κιλά κοκαΐνης

Άνοιγμα Σχολείων: Οι τελικές οδηγίες για το πρώτο κουδούνι - Τα 14 SOS

Βρεφονηπιακοί σταθμοί - ΟΑΕΔ: Ξεκινούν οι αιτήσεις για 330 επιπλέον θέσεις

Δράμα – Νέα καταγγελία: Αντιεμβολιαστές ζητούν πλαστά θετικά τεστ κορονοϊού

δρομολόγιαΣΤΑΣΥΜΜΜτηλεματική