Ελλάδα|16.11.2021 09:30

Εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Πώς έγινε η σύγκρουση βαγονιών στον ηλεκτρικό – 1 νεκρός εργάτης και 2 τραυματίες

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
EUROKINISSI/ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
EUROKINISSI/ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
EUROKINISSI/ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
EUROKINISSI/ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
EUROKINISSI/ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
EUROKINISSI/ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ

Τραγωδία σημειώθηκε στις 4:40 το πρωί της Τρίτης 16 Νοεμβρίου στον σταθμό του ΗΣΑΠ Άγιος Νικόλαος, με έναν νεκρό εργάτη και 2 ακόμα τραυματίες. Το δυστύχημα σημειώθηκε στη γραμμή 1 του μετρό, με μηχάνημα λείανσης γραμμών που χειρίζονταν συνεργείο Ελλήνων και ξένων εργαζόμενων.

Εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Πώς σημειώθηκε

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, σημειώθηκε βλάβη σε μηχάνημα που χρησιμοποιούσε συνεργείο για εξειδικευμένες εργασίες όπου επέβαιναν πέντε εργάτες. Πιθανότατα αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του και οι επιβαίνοντες αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου καθώς ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό ο οποίος είχε τοποθετηθεί επίτηδες στο σημείο για να ανακοπεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει η λοκομοτίβα. Ως αποτέλεσμα ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός του 45χρονου εργοδηγού και ο τραυματισμός ακόμη δύο εργατών, οι οποίοι παρελήφθησαν από το ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο «Γεννηματάς».

Τι δήλωσε ο εκπρόσωπος των εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ στο OPEN

Μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο OPEN ο Σπύρος Ρεβύθης, πρόεδρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, ανέφερε πως «η λοκομοτίβα – το βαγόνι που εκτελούσε τις εργασίες καθαρισμού- δεν είχε φρένα. Όταν είδαν ότι δεν έχει φρένα, κατέβαινε με ανεξέλεγκτη ταχύτητα από την Κηφισιά και προκειμένου να σταματήσει γιατί είναι όλο κατηφόρα το δίκτυο, βάλανε το συρμό για να το σταματήσει. Θα είχαμε πιο σημαντικές ζημιές». Αυτή την ώρα τα δρομολόγια γίνονται μόνο στο κομμάτι Πειραιάς – Ομόνοια.

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Πώς εκτελούνται τα δρομολόγια

Λόγω της σύγκρουσης πραγματοποιούνται δρομολόγια μόνο στο κομμάτι του ΗΣΑΠ, Πειραιάς – Ομόνοια ενώ με τοπικές συγκοινωνίες θα πραγματοποιηθεί μέχρι νεωτέρας το τμήμα που συνδέει την Κηφισιά με την Ομόνοια.

Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια - Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση «Αλυσίδα», έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 «Άνω Πατήσια». Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ σήμερα είναι πολύ δύσκολο να ανοίξει η γραμμή. Αργότερα μέσα στην ημέρα, μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία το τμήμα Κηφισιά – Πευκάκια.

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ

Την οδύνη τους για το χαμό εν ώρα καθήκοντος ενός συναδέλφου τους επί σειρά ετών και μέλους της οικογένειας των σταθερών συγκοινωνιών, εκφράζουν με ανακοινωσή τους η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.

Ο θανάσιμος τραυματισμός του εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, επήλθε το πρωί της Τρίτης 16/11/2021, σε δυστύχημα που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών λείανσης της Γραμμής 1 του Μετρό. Αποτέλεσμα του δυστυχήματος, ήταν ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑΣΥ και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο.

Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές.  Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος.

δυστύχημαΗΣΑΠνεκρόςηλεκτρικόςθάνατοςμετρόεργατικό δυστύχημα