Ελλάδα|02.01.2022 19:32

Ράλι Ντακάρ: «Ξύλιασα στην έρημο και με περνούσαν κάτι αθόρυβα ηλεκτροκίνητα» λέει ο Έλληνας οδηγός

Κώστας Ασημακόπουλος

Το βάπτισμα του πυρός στην πρώτη ημέρα του ράλι Ντακάρ που ξεκίνησε στη Σαουδική Αραβία πήρε ο Βασίλης Μπούδρος. Ο 37χρονος αναβάτης που αποκαλύφθηκε στο ethnos.gr λίγο πριν αναχωρήσει από την Ελλάδα, που τρέχει για πρώτη φορά στον αγώνα με μία μοτοσυκλέτα Husqvarna 4,5 Rally Replica μοντέλο 2020 μίλησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook για την εμπειρία του στην πρώτη ημέρα του αγώνα η οποία περιελάμβανε την ειδική του Χαλίλ 400 χιλιομέτρων εκ των οποίων τα 333 ήταν στην άμμο.

Ο Μπούδρος έχει το νούμερο 147. Έκανε χρόνο 08 ώρες 10:47 και τερμάτισε στην 33η θέση μεταξύ 54 μοτοσυκλετών που τερμάτισαν στην πρώτη κατηγορία. Πρώτος ήταν ο Αμερικανός Κλέιν με χρόνο 4 ώρες 53:14. 

Η περιοχή γύρω από το Χαλίλ χτυπήθηκε από κακοκαιρία το τελευταίο 48ωρο και η οποία σύμφωνα με τις προγνώσεις θα συνεχιστεί και την Δευτέρα με το θερμόμετρο να πέφτει ακόμα και στους 5 βαθμούς Κελσίου.

Tα αθόρυβα ηλεκτροκίνητα

Ο ιδρυτής του Enduro Greece στο live video που ανέβασε στον λογαριασμό του αναφέρθηκε στην εξαντλητική πορεία μέσα στους αμμόλοφους, στη δυσκολία του προσανατολισμού για να βρίσκει τα τσεκ πόιντ και του ανεφοδιασμού. Μίλησε επίσης με θαυμασμό για τα ηλεκτρικά audi αυτοκίνητα που δεν κάνουν θόρυβο και τον περνούσαν αθόρυβα και με μεγάλη ταχύτητα.

Δεν άκουγα μηχανές

«Χθες έβρεχε όλο το βράδυ και έχει πολύ κρύο. Έχω ξυλιάσει. Η ημέρα ξεκίνησε με 60 χιλιόμετρα και στη συνέχεια 333 ειδική διαδρομή στην άμμο. Σήμερα μπορώ να γράψω βιβλίο για το τι δεν πρέπει να κάνεις την πρώτη ημέρα στο ράλι Ντακάρ. Από τα 333 χιλιόμετρα τα 331,5 ήταν μόνο άμμο. Τίποτε άλλο. Είπα ξεκινάω χαλαρά. Κούλ Βασίλης. Επρεπε να προσέξεις πολύ τα τσεκ πόιντ. Τα είχαν τοποθετημένα "ύπουλα" τα τσεκ πόιντ. Σε ένα τσεκ πόιντ πέρασα μαζί επτά μηχανές. Κάπου το είχαν χάσει, δεν ξέρω τι ακριβώς είχε γίνει αλλά τους πέρασα. Ο ανεφοδιασμός ήταν στα 205 χιλιόμετρα. Πριν τον ανεφοδιασμό με έφτασε το πρώτο αμάξι. Λέω δε μπορεί να με έφτασε τόσο γρήγορα. Με περνάει, δεύτερο, τρίτο, τέταρτο και μετά ήταν οι κόμπρες. Ακους μόνο μπιπ μπιπ στο SENTINEL και δεν ακους τίποτα. Σε περνάνε και εξαφανίζονται. Ηταν τα audi τα ηλεκτρικά με τους κορυφαίους οδηγούς στον κόσμο. Δεν ακούς τίποτα. Απλά σε περνάει κάτι και λες "γεια σας", εξαφανιζόλ».

 

Νόμιζα πως ήμουν μέσα σε σινεμά

«Στον ανεφοδιασμό ήμουν σίγουρος, "έπιασα" πολύ κόσμο και μέχρι ενός σημείου ήμουν πολύ σίγουρος. Μέχρι που είδα έναν άλλο πάνω σε έναν αμμόλοφο που με ρωτάει "που πάμε;". Του λέω ακολουθούμε τις ροδιές. Τι το ήθελα και το είπα; Μετά από 5 χιλιόμετρα βλέπω ένα από τα audi που με είχε περάσει και ερχόταν κατά πάνω μου. Βλέπω και το δεύτερο audi που ερχόταν κατά πάνω μου (σ.σ.αντίθετα). Βλέπω και τα hilux τα τογιότα. Είδα και το μπάγκι. Λέω μέσα μου έχουμε κάνει όλοι λάθος. Δε μπορεί όλοι οι εργοστασιακοί να έρχονται αντίθετα και να γυρνάνε πίσω και να ψάχνουν».

Μη σας τα πολυλογώ μετά από λίγο κατάλαβα τι είχε γίνει. Είχαν χάσει το τσεκ πόιντ και έψαχναν που είναι. Εγώ ήμουν πάνω στη διαδρομή αλλά όταν βλέπεις τον Σάινθ και τον Πετερανσέλ να έρχονται κατά πάνω σου έχει κάνει λάθος. Πέταξα 45 ολόκληρα λεπτά. Δεν θα ξεχάσω τη στιγμή που κάθισα πάνω σε έναν αμμόλοφο και έβλεπα όλο αυτό μπροστά μου. Λες και ήμουν μέσα στο σινεμά. Εβλεπα 8-9 αυτοκίνητα, μηχανές, τρακς, ροδιές. Λέω δε γίνεται δουλειά έτσι. Βλέπω στο βάθος το ελικόπτερο. Κόβω αζιμούθιο προς το ελικόπτερο. Ακολούθησαν 130 χιλιόμετρα πόνου από το κρύο. Αυτό ήταν, όλα ωραία, φουλ τζετ. Το μηχανάκι μου είναι μια χαρά, προχωράμε. Ηταν πολύ ώραιο. Αύριο η ημέρα είναι τρέλα. Συνεχίζουμε...».

έρημοςΒασίλης Μπούδροςοδηγόςκακοκαιρίαμοτοσυκλέταράλι Ντακάρ