Ελλάδα|26.01.2022 07:48
Λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε σε δέντρο: Τραυματίας ο οδηγός
NewsroomΛεωφορείο του ΟΑΣΘ συγκρούστηκε με ταξί και έπεσε σε δέντρο στην Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά ο οδηγός, όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός OPEN.
Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με κακώσεις και είναι καλά στην υγεία του.
Διαβάστε ακόμη
- Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
- Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
- Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
- ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά