Ελλάδα|07.02.2022 09:22

Αττική Οδός: «Ένιωθαν όπως οι εγκλωβισμένοι στο Μάτι» - Τι δηλώνει η δικηγόρος για την ομαδική αγωγή

Newsroom

Για την ομαδική αγωγή που κατέθεσαν οκτώ πολίτες σε βάρος της Αττικής Οδού για όσα βίωσαν κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα» μίλησε στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV, η δικηγόρος Κατερίνα Φραγκάκη.

Η ίδια τόνισε πως η αγωγή αφορά 8 ενήλικες και ένα παιδί για το οποίο κατέθεσαν την αγωγή οι γονείς του. Η δικηγόρος σημείωσε πως οι πολίτες δεν δηλώνουν πρόθυμοι να αποσυρθούν για 2.000 ευρώ και αυτό που ζητούν είναι να αποδοθεί δικαιοσύνη και να αναλάβουν ευθύνες όσοι δεν έλαβαν τα μέτρα που όφειλαν.

«Κάποιοι από αυτούς ανέφεραν πως ένιωσαν σαν τους εγκλωβισμένους στο Μάτι. Υπήρχαν άνθρωποι που αντιμετώπιζαν προβλήματα υγείας. Μια οικογένεια με ένα παιδί 4 ετών ήταν εγκλωβισμένη και τα υπόλοιπα μέλη στο σπίτι αγωνιούσαν για το αν θα δουν πάλι τους γονείς με το αδερφάκι τους», είπε η κυρία Φραγκάκη. Όπως ωστόσο δήλωσε, το ανησυχητικό είναι πως η επιδίκαση της υπόθεσης μπορεί να πάρει χρόνια.

Στη διάθεση των πολιτών η πλατφόρμα

Την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου άνοιξε η πλατφόρμα μέσω της οποίας οι οδηγοί που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Ελπίς, θα μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους ώστε να λάβουν την αποζημίωση των 2.000 ευρώ που δικαιούνται.

Οι οδηγοί θα κληθούν να δηλώσουν στοιχεία του οχήματός που οδηγούσαν εκείνη την ημέρα καθώς και την είσοδο από την οποία μπήκαν στον αυτοκινητόδρομο και την έξοδο από την οποία βγήκαν καθώς και την ώρα εισόδου και εξόδου προκειμένου να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση. Ζητείται επίσης να υποβάλλουν τηλέφωνο, e-mail και τραπεζικό λογαριασμό.

Πώς γίνεται η αίτηση - Η διαδικασία

Όπως ανακοίνωσε η Αττική οδός:

  • Μέσω της πλατφόρμας αυτής είναι εφικτή η καταχώρηση των Αιτημάτων προς την Αττική Οδό, για τα οχήματα που αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
  • Για την καταχώρηση της αίτησης είναι απαραίτητη η ύπαρξη διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω της οποίας θα γίνει η επιβεβαίωση της κατάθεσης του αιτήματος καθώς και κάθε μελλοντική επικοινωνία.
  • Τα πεδία που έχουν έναν αστερίσκο (*) στη δεξιά πλευρά τους είναι υποχρεωτικά και θα πρέπει να συμπληρωθούν από τον αιτούντα προκειμένου να προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Τα υπόλοιπα πεδία αν και δεν είναι υποχρεωτικά θα διευκολύνουν σημαντικά τη διερεύνηση και ικανοποίηση των αιτημάτων που κατατίθενται.
  • Επισημαίνετε η προσοχή των οδηγών σωστή αναγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος που οδηγούσαν όταν αποκλείστηκαν καθώς αυτό το στοιχείο αποτελεί μία από τις βασικές πληροφορίες διερεύνησης και ικανοποίησης του αιτήματος.
  • Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με την καταγραφή του αιτήματός η εταιρεία ζητεί να επικοινωνήσετε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού στο τηλέφωνο 210 668 2222 (Δευτέρα-Σάββατο: 08:00-19:00 και Κυριακή: 11:00-19:00).

Άμεση καταβολή των αποζημιώσεων ζήτησε το υπουργείο

Υπενθυμίζεται ότι από την πλευρά του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ζητήθηκαν η άμεση καταβολή του ποσού σε όσους το δικαιούνται, καθώς και η επιτάχυνση της διαδικασίας καταβολής. Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 27 Ιανουαρίου μεταξύ της ηγεσίας του υπουργείου μεταφορών και εκπροσώπους της Αττικής Οδού, η εταιρεία επανέλαβε τη δέσμευσή της για την καταβολή του ποσού.

Αυτό σημαίνει ότι οι αποζημιώσεις θα αρχίσουν να καταβάλλονται άμεσα, ίσως και από την επόμενη εβδομάδα στους πρώτους δικαιούχους.

Η ανακοίνωση της Αττικής Οδού

Σε ανακοίνωσή της η Αττική Οδός επισημαίνει ότι η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων είναι πλέον διαθέσιμη, μέσω του site της Αττικής Οδού www.aodos.gr, σε ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022». Στην πλατφόρμα μπορούν να καταχωρήσουν το αίτημα και τα συνοδευτικά στοιχεία τους οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.

Επισημαίνεται ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού, Δευτέρα – Σάββατο 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 στο 210.66.82.222, ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr.

Κακοκαιρία Ελπίςαποζημίωσηειδήσεις τώραΑττική Οδόςαγωγή