Ελλάδα|09.02.2022 12:10
Θεσσαλονίκη: Εκκένωση σχολείου μετά από τηλεφώνημα για βόμβα
NewsroomΣε εξέλιξη βρίσκονται ειδικών πυροτεχνουργών της αστυνομίας μετά από τηλεφώνημα για βόμβα στο 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων, στη Θεσσαλονίκη. Το τηλεφώνημα έγινε δύο λεπτά μετά τις 11:00 το πρωί της Τετάρτης 9 Φεβρουαρίου και αμέσως έφτασαν στη σχολική μονάδα αστυνομικοί, οι οποίοι, αφού ενημέρωσαν τη διεύθυνση του σχολείου για το περιστατικό, εκένωσαν το κτίριο από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Διαβάστε ακόμη
- «Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
- Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
- «Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
- Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια