Ελλάδα|31.03.2022 10:58
Θετικός στον κορονοϊό ο Κυριάκος Πιερρακάκης
NewsroomΘετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, σύμφωνα με ανάρτησή του στα social media. Ο κ. Πιερρακάκης έχει κάνει και τις τρεις δόσεις του εμβολίου, ενώ στην ανακοίνωσή του σημειώνει ότι τις επόμενες ημέρες θα εργαστεί από το σπίτι του, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας.
Ή ανάρτηση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι η εξής:
«Στο πλαίσιο τακτικού ελέγχου, βρέθηκα θετικός στον Covid-19. Οι τρεις δόσεις εμβολιασμού με κρατούν προστατευμένο, με ήπια συμπτώματα έως αυτή τη στιγμή. Θα εργαστώ τις επόμενες ημέρες από το σπίτι ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών - και πάντα με δεδομένες τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας. Εμβολιαζόμαστε - προστατευόμαστε.».
Διαβάστε ακόμη
- Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
- «Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
- Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
- Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»