Σαρώνει η πανδημία: Έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό 19χρονη στο «Σισμανόγλειο»
NewsroomΑυξάνονται κρούσματα κορονοϊού και νοσηλείες, με τους επιστήμονες να προβληματίζονται για τις επαναμολύνσεις. Και όλα αυτά την ώρα που εν μέσω τουριστικής περιόδου το ιικό φορτίο έχει εκτοξευτεί σε νησιά, στα οποία για πρώτη φορά δεν λειτουργούν ξενοδοχεία καραντίνας. Τελευταίο θύμα της πανδημίας μια 19χρονη με υποκείμενα νοσήματα.
Η19χρονη πέθανε μετά από επιπλοκές του κορονοϊού στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο ενώ νοσηλευόταν σε απλή κλίνη. Η 19χρονη έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και είχε κάνει εισαγωγή στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο στις αρχές της περασμένης εβδομάδας, ωστόσο η υγεία της παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση.
Μεγάλη φωτιά στη Λευκάδα - Επιχειρούν ισχυρά εναέρια μέσα
Κτηνωδία στην Καβάλα: Θανάτωσαν 12 σκυλιά σε κτηνοτροφική μονάδα
«Πειρατική» NOTAM από την Τουρκία: Δεσμεύει περιοχή στο κεντρικό Αιγαίο για δύο μήνες
- Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
- Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων