Ελλάδα|19.09.2022 20:00
Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα συναντηθεί με τον Ρέγκλινγκ στη Νέα Υόρκη την Τρίτη
NewsroomΑύριο, Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου, ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί στις 09:30 με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM), Kλάους Ρέγκλινγκ.
Το μεσημέρι ο κ. Μητσοτάκης θα αναχωρήσει για τη Νέα Υόρκη όπου θα συμμετέχει στην Εβδομάδα Υψηλού Επιπέδου της 77ης Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών.
- Η Βρετανία είπε το τελευταίο «αντίο» στη βασίλισσα Ελισάβετ - Στη βασιλική κρύπτη η σορός της
- Στον εισαγγελέα ο Ανδρουλάκης: Κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά για την παγίδευση του τηλεφώνου του - «Το απόρρητο δεν μπορεί να είναι αλά καρτ»
- Προφυλακίστηκε ο 17χρονος που επιχείρησε να πνίξει την αδερφή του - «Το έχει ξανακάνει» λέει η μητέρα του
- BIS: Οι κεντρικές τράπεζες πρέπει να αυξήσουν γρήγορα και δυναμικά τα επιτόκια
Διαβάστε ακόμη
- Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
- Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
- «Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
- Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί