Ελλάδα|19.02.2019 15:07
Μπάχαλο: Η ΔΕΗ ζητά από τους καταναλωτές να πληρώσουν τα ήδη πληρωμένα στα ΕΛΤΑ (vid)
NewsroomΚαταναλωτές καταγγέλλουν ότι πήγαν στο υποκατάστημα της ΔΕΗ γιατί του ήρθε συνολικά και ο λογαριασμός που είχε πληρώσει στα ΕΛΤΑ, αλλά και ο τρέχον.
Σε σχετική ερώτηση, η ΔΕΗ απάντησε «δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουν τα ΕΛΤΑ, εμάς μας χρωστάτε χρήματα και πρέπει να μας τα καταβάλετε...»
Κι όλα αυτά ενώ οι καταναλωτές πηγαίνουν στη ΔΕΗ με τα παραστατικά που αποδεικνύουν ότι έχουν πληρώσει στα ΕΛΤΑ τους λογαριασμούς του ρεύματος...
Διαβάστε ακόμη
- Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
- Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
- Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
- Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις