Ελλάδα|03.03.2019 10:29

Θεσσαλονίκη: Περισσότερα από 1.500 επιχειρηματικά ραντεβού στις εκθέσεις Detrop-Oenos

Τίμος Φακαλής

Περισσότερα από 1.500 προγραμματισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και στις εκθέσεις Detrop-Oenos (2-4 Μαρτίου) όπου χτυπά από το Σάββατο η «καρδιά» των ελληνικών τροφίμων και ποτών. Οι δύο εκθέσεις, που φιλοξενούν καινοτόμα προϊόντα από όλη την Ελλάδα και «παντρεύουν» παραγωγούς, εταιρείες και γεύσεις με έναν δημιουργικό τρόπο, εγκαινιάστηκαν χθες.

Το «δίδυμο» των Detrop-Oenos  συγκεντρώνει φέτος 700 άμεσους και έμμεσους εκθέτες από όλη την Ελλάδα και από Ιταλία, Ινδία, Βόρεια Μακεδονία, Τουρκία, Κύπρο και Γερμανία. Παρούσες στην έκθεση είναι οι Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Στερεάς Ελλάδας και Δυτικής Μακεδονίας.


Επίσης συμμετέχουν περίπου 200 προσκεκλημένοι ξένοι αγοραστές-εμπορικοί επισκέπτες (hosted buyers), ενώ μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται και ομαδικές συμμετοχές από την Βόρεια Μακεδονία και από την Βουλγαρία, καθώς και από 25 άλλες χώρες και συγκεκριμένα από Αυστρία, Βέλγιο, Κύπρο, Τσεχία, Αίγυπτο, Φιλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ισραήλ, Ιορδανία, Κουβέιτ, Λίβανο, Λιθουανία, Νέα Ζηλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Σ. Αραβία, Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μ. Βρετανία και ΗΠΑ.


Βήμα για την προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων χαρακτήρισε τις Detrop-Oenos ο Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος υπογράμμισε τις μεγάλες δυνατότητες της Βόρειας Ελλάδας στο πεδίο των γεωργικών προϊόντων. Σημείωσε μάλιστα πως ο δήμος Θεσσαλονίκης έχει εδώ και μερικά χρόνια δημιουργήσει το Thessaloniki Food Festival, που προωθεί μέσω της κουζίνας τα τοπικά προϊόντα. 

Στον στόχο της διεθνοποίησης που διατρέχει όλες τις εκθέσεις της ΔΕΘ-Helexpo αναφέρθηκε ο πρόεδρος του εθνικού εκθεσιακού φορέα, Τάσος Τζήκας, υπογραμμίζοντας τον έντονο διεθνή χαρακτήρα των Detrop-Oenos.

ΔΕΘDetrop OenosέκθεσηΓιάννης Μπουτάρης