Ελλάδα|01.03.2023 12:24

Συνταξιούχος μηχανοδηγός στο ethnos.gr: «Tο φταίξιμο είναι στους δύο σταθμούς που δούλευαν το μοιραίο βράδυ- Έγινε λάθος συνεννόηση»

Τίμος Φακαλής
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ
Σύγκρουση βαγονιών ΟΣΕ

Αποκαλυπτικός για τα αίτια του δυστυχήματος που οδήγησε στη σφοδρότατη σύγκρουση επιβατικής αμαξοστοιχίας με εμπορικό τρένο στην είσοδο της κοιλάδας των Τεμπών και στοίχισε τη ζωή τουλάχιστον σε 38 ανθρώπους είναι ο συνταξιούχος μηχανοδηγός Α.Κ.  «Για μένα 100% το φταίξιμο είναι στους δύο σταθμούς που δούλευαν το μοιραίο βράδυ. Ο ένας ήταν της Λαρίσσης και ο άλλος δεν γνωρίζουμε ποιος ήταν. Κατά διαστήματα αλλάζουν οι σταθμοί. Την μια δουλεύει ο σταθμός της Κατερίνης, την άλλη οι Νέοι Πόροι ή το Λιτόχωρο. Έγινε λάθος συνεννόηση των σταθμών που δούλευαν. Αν δεν συνεννοηθείς σωστά από την στιγμή που δεν δουλεύει η τηλεδιοίκηση πολύ εύκολα μπορεί να γίνει το λάθος» δήλωσε στο ethnos.gr ο συνταξιούχος μηχανοδηγός Α.Κ.

Σημειώνεται ότι όλο το προηγούμενο διάστημα η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης Ο.Σ.Ε. είχε τονίσει επανειλλειμένα τα κακώς κείμενα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας ζητώντας την άμεση επέμβαση των αρμοδίων.

Μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή τους τον Σεπτέμβριο του 2022 αναφέρονταν μεταξύ άλλων «στις καθυστερήσεις λόγω της ελλιπούς συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου,  τις ατελείωτες βραδυπορίες, τις μονοδρομήσεις δεκάδων χιλιομέτρων,  την έλλειψη επενδύσεων σε τροχαίο υλικό στον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης και τις εγκαταστάσεις,  την μη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στην επιδομή (ETCS – Φωτοσήματα κτλπ), την έλλειψη ενημέρωσης  στους σταθμούς και  την υποστελέχωση σε κρίσιμες ειδικότητες σε πολλούς κλάδους.

Η Hellenic Train οφείλει να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες για την ουσιαστική συζήτηση της διαμορφωθείσας κατάστασης στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και την αναζήτηση λύσεων καθώς είναι παραπάνω από υπαρκτός ο κίνδυνος  να χάσει το μέσο την δυναμική που είχε αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια και σε μια περίοδο που σε όλη την Ευρώπη ο σιδηρόδρομος προβάλλεται –και είναι-  το μέσο που μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης». 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

εκτροχιασμός τρένουΛάρισαειδήσεις τώρατρένοΤέμπησιδηροδρομικό δυστύχημα