Ελλάδα|20.03.2023 21:44

Τέμπη: «Προϊόν μοντάζ οι συνομιλίες - Δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα όλα τα ηχητικά» - Τι λέει συνάδερφος του μηχανοδηγού του μοιραίου Intercity

Newsroom

Για κομμένες και ραμμένες συνομιλίες μεταξύ μηχανοδηγού και σταθμάρχη έκανε λόγο ο Χρήστος Ζαραϊδώνης, συνάδελφος του αδικοχαμένου μηχανοδηγού του Intercity που συγκρούστηκε με εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη με αποτέλεσμα τον χαμό 57 ανθρώπων. Μάλιστα, ήταν και ο τελευταίος άνθρωπος που τον είδε. Όπως υπογράμμισε ότι δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα όλα τα ηχητικά τα οποία θα ρίξουν και φως στο τι πραγματικά έγινα τα τελευταία λεπτά πριν την σύγκρουση. Ο ίδιος πάντως, μίλησε για τον συνάδελφό του  κάνοντας λόγο για «έναν έμπειρο μηχανοδηγό».

«Αδιανόητη η μετωπική»

«Ο κάθε μηχανοδηγός θα μπορούσε να είναι στην θέση του, αυτά τα δρομολόγια τα κάνουμε συχνά», είπε μιλώντας στον ALPHA και πρόσθεσε: «Δεν πιστέψαμε στην αρχή ότι υπήρχε μετωπική, αυτό για εμάς ήταν κάτι το αδιανόητο. Μπορούσαμε να φανταστούμε μηχανική βλάβη, ο,τιδήποτε άλλο εκτός από μετωπική».

Ερωτηθείς εάν ανησύχησαν οι δικοί του άνθρωποι ότι μπορεί να οδηγούσε ο ίδιος το επιβατικό τρένο εκείνη τη νύχτα, είπε πως «εκείνο το βράδυ ο μεσαίος γιος μου χάζευε στο facebook, του το έβγαλε σαν ενημέρωση. Ήξερε ότι ανέβαινα στη Θεσσαλονίκη, ξύπνησε όλη την οικογένεια αγχωμένος και στεναχωρημένος, νόμιζε πως είχα πάθει κάτι. Μετά μιλήσαμε στο τηλέφωνο και όλα καλά».

«Για εμάς τους μηχανοδηγούς, αυτό που έγινε είναι αδιανόητο, σε διπλή γραμμή να γίνει μετωπική. Είναι αδιανόητο, δεν έχει περάσει ποτέ από το μυαλό μας», επανέλαβε στη συνέχεια.

Απαντώντας σε ερώτημα εάν θα μπορούσε να έχει κάνει κάτι ο μηχανοδηγός ώστε να αποφευχθεί η τραγωδία, μίλησε με θερμά λόγια για τον συνάδελφό του και υπογράμμισε ότι δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα όλα τα ηχητικά.

«Μιλάμε για έναν πάρα πολύ έμπειρο μηχανοδηγό, με πάνω από 35-37 χρόνια στο τιμόνι. Από εκεί και πέρα, εάν δεν ακούσουμε όλο το ηχητικό, να δούμε τι έγινε μετά την αναχώρησή του από την Λάρισα δεν μπορούμε να πούμε τίποτα με βεβαιότητα. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, είναι εικασίες. Ο Κουτσούμπας ήταν ένας πολύ έμπειρος μηχανοδηγός, έκανε τα συγκεκριμένα δρομολόγια αρκετές φορές μέσα στον μήνα, δούλευε στη Θεσσαλονίκη αρκετό καιρό, ήξερε όλη την γραμμή. Δεν μπορώ να σκεφτώ ότι αγνόησε κάτι. Όλα αυτά θα βγουν, όταν ακούσουμε όλες τις συνομιλίες από την αναχώρησή του από την Λάρισα, γιατί οι μισές συνομιλίες που βγήκαν κάποιες ώρες μετά το ατύχημα φάνηκαν ξεκάθαρα ότι ήταν κομμένες και ραμμένες. Ήταν προϊόν μοντάζ».

«Παρόλο που αυτό που ζούμε είναι μία τραγωδία, οι μηχανοδηγοί από την πρώτη στιγμή θέλουμε να ξανανοίξει ο σιδηρόδρομος, αλλά αυτό να γίνει έτσι όπως πρέπει, με όλα τα συστήματα ασφαλείας να λειτουργούν, έτσι ώστε και όλοι οι συνάδελφοι και οι επιβάτες να νιώθουν μία ασφάλεια», κατέληξε ο μηχανοδηγός Χρήστος Ζαραϊδώνης.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΘεσσαλονίκηΤέμπησύγκρουση τρένωνειδήσεις τώρα