Ελλάδα|18.04.2023 12:49
Κρίσεις Διευθυντών: «Ύστερα από 8 χρόνια Διευθυντής, σκέφτομαι να παραιτηθώ»
NewsroomΎστερα από 8 χρόνια διευθυντής σχολείου (δύο χρόνια σε Ειδικό σχολείο και 6 χρόνια σε Γενικό, προβληματίζομαι στο αν πρέπει να υποβάλω την παραίτησή μου από τη θέση του Διευθυντή του 18ο Δημοτικού Αμαρουσίου (Π.Ε Β ΑΘΗΝΑΣ).
Διαβάστε περισσότερα στο alfavita.gr
Διαβάστε ακόμη
- Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
- Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
- Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
- Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!