Ελλάδα|26.04.2023 13:52

ΟΛΘ: Στις 18 Ιουνίου έτοιμο το νέο κρηπίδωμα, μήκους 320 μέτρων - Πώς θα διαμορφωθεί ο νέος επιβατικός σταθμός

Ρωμανός Κοντογιαννίδης
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
ethnos.gr
ethnos.gr
ethnos.gr

Στις 18 Ιουνίου θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί μεγάλα κρουαζιερόπλοια το κρηπίδωμα 10 (αγκυροβόλιο) του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, το οποίο βρίσκεται στο νέο επιβατικό σταθμό και θα είναι μήκους 320 μέτρων και βάθους δέκα μέτρων.

Αυτό ανέφερε η γενική εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια εταιρικής επικοινωνίας της ΟΛΘ ΑΕ, Θεοδώρα Ρήγα, στο πλαίσιο της δεύτερης ημέρας της έκθεσης-συνέδριο για την κρουαζιέρα, «Posidonia Sea Tourism Forum», που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο «Makedonia Palace» της Θεσσαλονίκης, με μέγα χορηγό την ΟΛΘ ΑΕ.

Να σημειωθεί, όπως έγραψε το ethnos.gr, ο νέος επιβατικός σταθμός (στην παλαιά αποθήκη 8 του λιμανιού) θα περιλαμβάνει δύο κρηπιδώματα, το 9 και το 10. Στο 9 θα δεχτεί το πρώτο κρουαζιερόπλοιο στις 4 Ιουνίου. Όλη τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν θα λειτουργεί παράλληλα με το παλαιό επιβατικό σταθμό «Μακεδονία», ο οποίος στη συνέχεια θα κλείσει, προκειμένου να ανακαινιστεί. Η κυρία Ρήγα ανέφερε ότι για την ανακαίνισή του θα απαιτηθούν περίπου είκοσι εκατομμύρια ευρώ.

«Εκτελούμε το επενδυτικό μας σχέδιο, όπως συμφωνήσαμε με την κυβέρνηση, όταν ιδιωτικοποιήθηκε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Το επενδυτικό μας σχέδιο είναι πολλών εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων τα είκοσι εκατομμύρια θα δαπανηθούν για την ανακαίνιση του σημερινού επιβατικού σταθμού, ένα από τα παλαιότερα κτίρια της πόλης», τόνισε η κυρία Ρήγα.

Η ίδια ανέφερε ακόμα ότι στους άμεσους στόχους της ΟΛΘ ΑΕ είναι η  ολοκλήρωση της μελέτης του κοινωνικοοικονομικού αντικτύπου για την κρουαζιέρα και η συνέχεια της συζήτησης με όλους, ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει ακόμα καλύτερος προορισμός.

«Στο πλαίσιο αυτό συνεργαζόμαστε στενά με την κυβέρνηση, τις Περιφερειακές και τις τοπικές Αρχές. Θέλουμε να φιλοξενήσουμε ξανά την Posidonia και να τη φιλοξενούμε πιο συχνά στην Θεσσαλονίκη. Η πόλη είναι πραγματικά μοναδικός προορισμός και όλα συγκλίνουν ότι μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερος προορισμός κρουαζιέρας. Θέλουμε να προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες και κάτι παραπάνω και γι' αυτό βελτιωνόμαστε συνέχεια», ανέφερε η κα Ρήγα.

Δυνατότητες για 150-200 κρουαζιερόπλοια τον χρόνο

Να σημειωθεί ότι εκπρόσωποι μεγάλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της κρουαζιέρας διεθνώς εξέφρασαν την εκτίμηση ότι η Θεσσαλονίκη έχει όλες τις δυνατότητες να δέχεται ακόμα και 150 ή και 200 κρουαζιερόπλοια σε ένα χρόνο, από τα περίπου 70 που θα υποδεχτεί το 2023.

«Προφανώς και είναι στόχος μας οι 200 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το χρόνο, αλλά για εμάς το σημαντικότερο δεν είναι η ποσότητα αλλά η ποιότητα», υπογράμμισε η κυρία Ρήγα.

Τέλος, όπως ανακοινώθηκε στο συνέδριο, η εταιρεία «Crystal Cruises», το 2024 θα επιστρέψει με κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και από το 2025 θα το χρησιμοποιεί ως homeporting.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ειδήσεις τώραΘεσσαλονίκηΟΛΘκρουαζιερόπλοιο