Ελλάδα|07.08.2023 09:11
Θεσσαλονίκη: Λήστεψαν κατάστημα ψιλικών υπό την απειλή σύριγγας - Αναζητούνται οι δράστες
NewsroomΛηστεία υπό την απειλή σύριγγας σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής (6/8) σε 24ωρο μαγαζί ψιλικών στην οδό Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δύο δράστες απέσπασαν από το κατάστημα περίπου 200 ευρώ και στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στις 16:30 ενώ οι δύο δράστες αναζητούνται από την ΕΛΑΣ.
Διαβάστε ακόμη
- Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
- Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
- Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
- Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου