Ελλάδα|19.03.2019 11:02
Τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό του μετρό «Αιγάλεω» αποδείχθηκε φάρσα
NewsroomΣυναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης καθώς άγνωστος τηλεφώνησε στην εφημερίδα «Ναυτεμπορική» στις 08:40, προειδοποιώντας για την τοποθέτηση βόμβας στο σταθμό του μετρό «Αιγάλεω». Ο ίδιος υποστήριξε ότι «δεν πρόκειται για φάρσα».
Ωστόσο, αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για φάρσα, καθώς οι έρευνες των Αρχών δεν αποκάλυψαν κάτι τέτοιο. Ο σταθμός, παρέμεινε ανοιχτός καθ' όλη τη διάρκεια της έρευνας και η κίνηση των συρμών διεξαγόταν κανονικά.
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου