Θεσσαλονίκη: «Οδηγούσε και ξύπνησε στο νοσοκομείο» - Τι λέει ο πατέρας του οδηγού του λεωφορείου του ΟΑΣΘ
NewsroomΣυγκλονισμένος εμφανίστηκε και ο πατέρας του 43χρονου οδηγού που λιποθύμησε ενώ εν ώρα υπηρεσίας με αποτέλεσμα το λεωφορείο του ΟΑΣΘ να συγκρουστεί με ένα μηχανάκι και δυο άλλα οχήματα και να χάσει τη ζωή της μια γυναίκα.
Ο 43χρονος υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, με τις αρμόδιες Αρχές να αναμένουν την κατάθεσή του, ώστε να λύσουν το γρίφο της μοιραίας διαδρομής. «Ήταν πάντα πολύ προσεκτικός, δεν είχε ποτέ ατυχήματα» είπε ο πατέρας του οδηγού μιλώντας στο ΜEGA.
«Οδηγούσε και ξύπνησε στο νοσοκομείο»
«Το μόνο που ξέρω είναι που μίλησε η γυναίκα του με τον Χρήστο και του είπε έκανα το δρομολόγιο και βρέθηκα στο νοσοκομείο. Οδηγούσε και δεν κατάλαβε τίποτα. Πώς έγινε».
«Κάνουν εξετάσεις. Δεν ξέρω να είχε τίποτα. Χρόνια οδηγός του ΟΑΣΘ. Πολύ προσεκτικός. Δεν ξέρω τι να πω αλήθεια», είπε ο πατέρας του οδηγού και πρόσθεσε συντετριμμένος ότι «πιο πολύ στεναχωριέμαι για τη μάνα που έχασε το παιδί της».
Το χρονικό
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οδηγός αστικού λεωφορείου έχασε τον έλεγχο του οχήματος και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα παρασύροντας οχήματα, παρασέρνοντας τουλάχιστον δυο οχήματα και μία ηλεκτροκίνητη μοτοσικλέτα. Η οδηγός της μοτοσικλέτας σκοτώθηκε ακαριαία.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα τρεις μοτοσικλέτες ταχείας επέμβασης του ΕΚΑΒ, ένα ασθενοφόρο και μια Κινητή Μονάδα.
Από την μέχρι στιγμής έρευνα, φέρεται να προκύπτει ότι ο οδηγός του λεωφορείου της γραμμής 23 του ΟΑΣΘ, υπέστη κάποιο επεισόδιο και λιποθύμησε με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του οχήματος και να περάσει στο αντίθετο ρεύμα.
Από το τροχαίο τραυματίστηκαν ακόμη τρία άτομα, ο οδηγός του λεωφορείου, καθώς και οι οδηγοί ταξί και ΙΧ που ενεπλάκησαν στο τροχαίο. Οι δύο πρώτοι διακ
- Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
- Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
- Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
- «Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό