Ελλάδα|21.01.2024 13:30
Φωτιά σε εργοτάξιο του Δήμου στην Κόρινθο - Εμπρησμό καταγγέλλει ο δήμαρχος
NewsroomΦωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Κυριακής (21/1) στην Κορινθία, του δήμου Βέλου - Βόχας.
Στο σημείο έσπευσαν 12 πυροσβέστες με έξι οχήματα, που κατάφεραν να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά, ενώ χάρη στην κινητοποίησή των εργαζομένων του Δήμου απομακρύνθηκαν τα οχήματα από το σημείο.
Εμπρησμό καταγγέλλει ο δήμαρχος
Να σημειωθεί ότι ο δήμαρχος Βέλου Βόχας Θανάσης Μαννάβης σε ανάρτησή του κάνει λόγο για εμπρησμό, σημειώνοντάς ότι βρέθηκε μηχανισμός σε πλαστικούς κάδους.
Διαβάστε ακόμη
- ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
- Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
- Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
- Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι