Ελλάδα|24.03.2024 18:17
Θεσσαλονίκη: Επεσε 19χρονος από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας
NewsroomΑπό μπαλκόνι διαμερίσματος τρίτου ορόφου πολυκατοικίας επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, έπεσε σήμερα το μεσημέρι ένα 19χρονο αγόρι, στη Θεσσαλονίκη.
Έρευνα για το συμβάν
Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 14:00 το μεσημέρι και επί τόπου έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον νεαρό και τον μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης “Ιπποκράτειο”, σύμφωνα με το thestival.gr.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 19χρονος νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση και φέρει πολλαπλά κατάγματα στο σώμα του.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνα για το σοβαρό περιστατικό.
Διαβάστε ακόμη
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη