Ελλάδα|26.03.2024 22:45
Δύο συλλήψεις για διακίνηση ναρκωτικών στο κέντρο της Αθήνας
NewsroomΣυνελήφθησαν ένας 40χρονος και ένας 56χρονος στο κέντρο της Αθήνας για διακίνηση ναρκωτικών.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΕΛΑΣ, έπειτα από διερεύνηση πληροφοριών σχετικά με άτομα που διακινούν ποσότητες κάνναβης στο κέντρο της Αθήνας, εντοπίστηκαν οι δύο κατηγορούμενοι και πιστοποιήθηκε η εγκληματική δράση τους.
Τι βρέθηκε στην κατοχή τους
Από την έρευνα που ακολούθησε, στην κατοχή τους, καθώς και σε σπίτι, εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν: 960,8 γραμμάρια κάνναβης σε επιμέρους νάιλον συσκευασίες με σκοπό τη διακίνηση, 2 κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας.
Οι δύο συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Διαβάστε ακόμη
- Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
- Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
- Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
- Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας