Ελλάδα
|
05.04.2019 19:49
Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Ζωή ΚατσιγιάννηΤα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
Διαβάστε ακόμη
- Μπλόκα αγροτών: Ποιες μέρες θα είναι ανοιχτοί οι δρόμοι στις γιορτές - Τι θα γίνει με τις παρακαμπτήριες οδούς
- Ο Ιβάν Σαββίδης στους εργαζόμενους του OPEN: «Δεν τα έχω πει ακόμα όλα στην Ελλάδα»
- «Φλέγονται» οι Βρυξέλλες: Άγρια καταστολή στη διαδήλωση των αγροτών - Δακρυγόνα, και φωτιές έξω από το Ευρωκοινοβούλιο
- Γιώργος Μαζωνάκης: Ποιος είναι ο 21χρονος Στέφανος Παπαδόπουλος που κατέθεσε μήνυση κατά του τραγουδιστή