Ελλάδα|05.04.2019 19:49
Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Ζωή ΚατσιγιάννηΤα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
Διαβάστε ακόμη
- Ώρα αποφάσεων για τους αγρότες - Τι θα κάνει η κυβέρνηση
- Το κρίσιμο πρώτο εξάμηνο του 2026: Τι θα γίνει σε ελληνοτουρκικά και Ανατολική Μεσόγειο
- Όλο και πιο ακριβά τα φάρμακα: Στο 1 δις ευρώ θα φτάσει η συμμετοχή των ασθενών έως το 2028 – Τι έδειξε μελέτη
- Το στραβοπάτημα της κυβέρνησης στους αγρότες, ο Μυλωνάκης που υποφέρει από αμνησία και ο ευρωβουλευτής Παππάς που γρονθοκόπησε δημοσιογράφο