Ελλάδα|07.11.2024 13:06
Θεσσαλονίκη: Τέσσερις ανήλικοι λήστεψαν 16χρονο
NewsroomΥπό την απειλή χρήσης σωματικής βίας, τέσσερις ανήλικοι λήστεψαν 16χρονο, στην πλατεία Ναυαρίνου, στη Θεσσαλονίκη.
Οι δράστες, ηλικίας από 15 έως 17 ετών, άρπαξαν χρηματικό ποσό και το κινητό τηλέφωνο του 16χρονου. Περαστικός αντιλήφθηκε το συμβάν και παρενέβη. Κατάφερε να πάρει το κινητό τηλέφωνο του θύματος και να του το αποδώσει.
Κατόπιν αστυνομικών αναζητήσεων οι τέσσερις ανήλικοι συνελήφθησαν στη γύρω περιοχή.
Διαβάστε ακόμη
- Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
- Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων