Ελλάδα|27.02.2025 11:23
Πρωτοδικείο Αθηνών: Λήξη συναγερμού μετά το τηλεφώνημα για βόμβες
NewsroomΦάρσα αποδείχθηκε τελικά το τηλεφώνημα που έκανε άγνωστος σήμερα το πρωί στην γραμματεία του Πρωτοδικείου Αθηνών προειδοποιώντας πως έχουν τοποθετηθεί δύο εκρηκτικοί μηχανισμοί στην οδό Λουκάρεως.
Η κυκλοφορία έχει αποκατασταθεί
Μετά από έλεγχο που πραγματοποίησε κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) στην περιοχή δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο.
Λόγω του απειλητικού τηλεφωνήματος είχε εκκενωθεί προληπτικά το κτήριο του Πρωτοδικείου ενώ είχε διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Κυρίλλου Λουκάρεως από το ύψος της οδού Κάλβου έως τη συμβολή της με τη λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Πλέον η κυκλοφορία έχει αποκατασταθεί.
Διαβάστε ακόμη
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη