Ελλάδα|28.02.2025 09:40
Τέμπη: Φοιτητές στην Πάτρα άνοιξαν πανό 7 μέτρων στις σκάλες του Αγ. Νικολάου με το σύνθημα «Δεν έχω οξυγόνο»
NewsroomΈνα πανό μήκους 7 μέτρων (!) ξεδίπλωσαν φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών στην Πάτρα με σκοπό να καλέσουν τον κόσμο, στο σημερινό απεργιακό συλλαλητήριο, στην πλατεία Γεωργίου με αφορμή τα δυο χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών.
Το πανό έγραφε το σύνθημα: «Δεν έχω οξυγόνο» και οι φοιτητές το άνοιξαν στις σκάλες της οδού Αγίου Νικολάου.
Δείτε το βίντεο
Διαβάστε ακόμη
- Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
- Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ