Ελλάδα|13.03.2025 11:26
Εργατικό δυστύχημα στη Βούλα: Συνελήφθησαν οι δύο εργολάβοι
Γιάννης ΖιάκαςΣυνελήφθησαν οι δύο εργολάβοι της οικοδομής στη Βούλα, όπου χθες (12/3) σημειώθηκε εργατικό δυστύχημα.
Οι δύο μεταφέρονται στον εισαγγελέα.
Το εργατικό δυστύχημα
Το δυστύχημα συνέβη την Τετάρτη γύρω στις 09:00, στην οδό Ερμού, σε υπό ανέγερση οικοδομή. Ο άτυχος άνδρας χειριζόταν εξωτερικά γερανό τύπου «παπαγαλάκι» για τη μεταφορά οικοδομικών υλικών, όταν ο βραχίονας του οχήματος ήρθε σε επαφή με καλώδια υψηλής τάσης.
Ο εργάτης μεταφέρθηκε άμεσα με ιδιωτικό όχημα στο Νοσοκομείο «Ασκληπιείο» Βούλας, όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε στις 11:40.
Διαβάστε ακόμη
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη