Ελλάδα|13.04.2025 16:41
Αγρίνιο: Διέρρηξαν ΑΤΜ αλλά δεν πήραν τα χρήματα
NewsroomΜία διάρρηξη με στόχο ΑΤΜ σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής στο Αγρίνιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του agrinionews.gr, πέντε άτομα εισήλθαν σε κατάστημα που δε λειτουργεί με σκοπό να αρπάξουν χρήματα από το ΑΤΜ.
Οι δράστες σχεδόν κατέστρεψαν το μηχάνημα από την πίσω πλευρά αλλά δεν κατάφεραν να πάρουν χρήματα από τις κασετίνες.
Η Αστυνομία γρήγορα έφτασε στα ίχνη τους, ταυτοτοποίησε τους πέντε δράστες, τρεις από τους οποίους έχουν ήδη συλληφθεί.
Οι έρευνες είναι σε εξέλιξη για τους άλλους δύο.
Διαβάστε ακόμη
- Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
- Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων