Ελλάδα|29.04.2025 22:25
Λήξη συναγερμού στη Βουλή: Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα
NewsroomΦάρσα ήταν το μήνυμα για βόμβα στη Βουλή. Οι ειδικά εκπαιδευμένοι σκύλοι της ΕΛ.ΑΣ. δεν εντόπισαν ύποπτο αντικείμενο στο κτίριο και έληξε ο συναγερμός
Το μήνυμα στο 112 έστειλε κάτοικος Θεσσαλονίκης, που έχει απασχολήσει αρκετές φορές τις Αρχές για απειλητικά τηλεφωνήματα-φάρσες σε διάφορες υπηρεσίες.
Στο σημείο έσπευσαν πυροτεχνουργοί και δυνάμεις της Πυροσβεστικής, ειδικά εκπαιδευμένοι σκύλοι και ασθενοφόρα.
Διαβάστε ακόμη
- Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
- Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
- Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
- Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»