Πτώση σοβά σε θάλαμο ασθενών στο νοσοκομείο Νίκαιας
NewsroomΣε διερεύνηση του περιστατικού για την πτώση σοβά σε θάλαμο της ορθοπεδικής κλινικής του Γενικού Κρατικού Νίκαιας, θα προβεί η διοίκηση του νοσοκομείου, λαμβάνοντας παράλληλα μέτρα αποκατάστασης του τεχνικού προβλήματος. Επίσης, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της «προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας της συνοδού και του νοσηλευόμενου ασθενή και από τον γενόμενο έλεγχο δεν διαπιστώθηκαν σωματικές βλάβες».
Το θέμα είχε αναδείξει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), επισημαίνοντας ότι «οι υποδομές και ο εξοπλισμός των Νοσοκομείων είναι σε πολύ κακή κατάσταση λόγω έλλειψης συντήρησης».
Η διοίκηση του νοσοκομείου αναφέρει επίσης στην ανακοίνωση της ότι «η ανακαίνιση όλου του ορόφου πραγματοποιήθηκε μερίμνη της ΔΕΠΑΝΟΜ Α.Ε ,το χρονικό διάστημα 2002-2004 και παράλληλα ενισχύθηκε ο φέρων οργανισμός του κτιρίου. Έκτοτε οι συντηρήσεις των θαλάμων και του κτιρίου γίνονται από το προσωπικό της τεχνικής υπηρεσίας σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το σημερινό ατυχές περιστατικό ήταν αδύνατο να προβλεφθεί δεδομένου ότι σε πρόσφατη ανακαίνιση χρωμάτων το καλοκαίρι του 2017 δεν παρατηρήθηκε πρόβλημα σε επίχρισμα του θαλάμου».
- Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
- Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
- Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
- ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά