Μετρό: Στο 60% η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της Γραμμής 4
NewsroomΈνα νέο ορόσημο έφτασε η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ, που κατασκευάζουν τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Το έργο, συνολικού μήκους 12,8 χιλιομέτρων, συνδέει το Γουδή με το Άλσος Βεΐκου, διασχίζοντας περιοχές όπως το Ζωγράφου, το Κολωνάκι, τα Εξάρχεια, την Κυψέλη και το Γαλάτσι.
Η «Αθηνά», ξεκινώντας από την Κατεχάκη, ολοκλήρωσε τη διάνοιξη της σήραγγας μετά τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», περνώντας πριν από λίγες ώρες και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό, τα «Ιλίσια». Έτσι, έχει ήδη κατασκευάσει 3 χιλιόμετρα σήραγγας.
Απομένουν ακόμη 2 χιλιόμετρα για να φτάσει στη διακλάδωση Ευαγγελισμού, όπου θα συναντηθεί με τον δίδυμό της μετροπόντικα, τη «Νίκη», η οποία προχωρά με αντίθετη κατεύθυνση, από το φρέαρ Βεΐκου προς τον Ευαγγελισμό.
Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής»,προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.
Με εξίσου εντατικούς ρυθμούς «τρέχει» και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη» που ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. Η «Νίκη», αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό, τον σταθμό «Άλος Βεϊκου», σήμερα αφήνει πίσω της και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση τον σταθμό «Ελικώνος».
Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες της ΑΒΑΞ σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων θα είναι γεγονός.
- Νέα κίνητρα για να στελεχώσουν οι γιατροί τα νησιά και τις άγονες περιοχές - Οι κενές θέσεις και τα αγκάθια
- Το σχέδιο των ψύχραιμων στου Μαξίμου για τους αγρότες, τα καρφιά σε Καραμανλή και Σαμαρά και η Γκίλφοϊλ με τον Πάτση
- Τι θα κάνει η κυβέρνηση με τα μπλόκα των αγροτών - Πώς αντιμετωπίζει Σαμαρά - Καραμανλή
- Η μοναξιά του σχοινοβάτη: Η ΕΕ ισορροπεί ανάμεσα σε Τραμπ και Ουκρανικό