Ελλάδα|13.08.2025 20:45
Θεσσαλονίκη: 50χρονη οδηγός συνελήφθη με ναρκωτικά και μαχαίρια
NewsroomΣτη σύλληψη μιας 50χρονης οδηγού προχώρησαν, χθες το μεσημέρι, περιπολούντες αστυνομικοί ομάδας ΔΙΑΣ στη Θεσσαλονίκη. Η γυναίκα εντοπίστηκε στην περιοχή του Κορδελιού να παραβιάζει τον κόκκινο σηματοδότη.
Σε έλεγχο που ακολούθησε, διαπιστώθηκε ότι η οδηγός κατείχε μικροποσότητα ναρκωτικών, ενώ στο όχημα βρέθηκαν δύο μαχαίρια.
Η 50χρονη συνελήφθη και με τη δικογραφία που σχημάτισαν σε βάρος της αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορδελιού – Ευόσμου, θα οδηγηθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Διαβάστε ακόμη
- Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
- Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
- Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»