Σε δύο φάσεις η κατάργηση των τρόλεϊ: Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους και τα πιο νέα οχήματα – Όσα είπε ο Κυρανάκης
NewsroomΤους λόγους που το υπουργείο θέλει να προχωρήσει στην κατάργηση των τρόλεϊ, επιχείρησε να εξηγήσει μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Επιμένει ο Κυρανάκης στην κατάργηση των τρόλεϊ
Αρχικά ισχυρίστηκε για ακόμη μία φορά πως το «κόστος των τρόλεϊ, είναι διπλάσιο συγκριτικά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία» και επιχείρησε να καθησυχάσει τους εργαζόμενους, λέγοντας πως αυτοί θα απορροφηθούν στον ΟΣΥ.
Ως προς την κατάργηση των τρόλεϊ, αυτή θα γίνει σε δύο φάσεις:
- Η πρώτη φάση θα περιλαμβάνει το ξήλωμα καλωδίων και στύλων σε Αθήνα και Πειραιά
- και η δεύτερη την αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων που θα τα αντικαταστήσουν.
Τα 100 πιο νέα τρόλεϊ θα παραμείνουν για ένα διάστημα σε μεγάλους δρόμους με ευθείες, όπως η Συγγρού και η Κηφισίας, όπου και θα πυκνώσουν τα δρομολόγια, ανέφερε.
Πότε ξεκινάει η 24ωρη λειτουργία του μετρό
Κατά τα άλλα ο υπουργός ανέφερε πως από τις 13 Σεπτεμβρίου, θα ξεκινήσει η 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο. Επίσης, 24ωρη θα είναι η λειτουργία τα Σάββατα για κάποιες λεωφορειακές γραμμές και τους πιο πολυσύχναστους μήνες και για το τραμ.
- Οι τρεις γαλάζιοι πόλοι που συγκρούονται για τους αγρότες, η σύσκεψη υπό το Μητσοτάκη για να πάψει η κωλυσιεργία και οι φωνές στη σύσκεψη Τσιάρα και βουλευτών
- Ανυποχώρητοι οι αγρότες σε όλη τη χώρα: Κρίσιμο 48ωρο με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων – Το Σάββατο η πανελλαδική διάσκεψη στη Νίκαια
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα των απαντήσεων για τον «Φραπέ» – Στην Εξεταστική ο Γιώργος Ξυλούρης
- Πώς χρησιμοποιήθηκε στην Ευρώπη το σπέρμα του Δανού δότη με την καρκινογόνα μετάλλαξη: 18 παιδιά γεννήθηκαν στην Ελλάδα