Ελλάδα|06.09.2025 09:45
Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλειστοί οι σταθμοί Βούλγαρη και Νέα Ελβετία μετά από απειλή
NewsroomΔιακόπηκε εκτάκτως η λειτουργία των σταθμών «Βούλγαρη» και «Νέα Ελβετία» του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ειδικότερα, με εντολή της αστυνομίας, κατόπιν εκδηλωθείσης απειλής, διακόπτεται μέχρι τη διερεύνησή της, η λειτουργία των σταθμών «Βούλγαρη» και «Νέα Ελβετία» και η κυκλοφορία μεταξύ τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η σχετική διερεύνηση.
Διαβάστε ακόμη
- Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
- «Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
- Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
- Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό