Ελλάδα|24.09.2025 09:13
Μετρό: Εκτός λειτουργίας ο σταθμός Ευαγγελισμός - Ποιος ο λόγος
NewsroomΕκτός λειτουργίας τέθηκε προσωρινά ο σταθμός του Μετρό Ευαγγελισμός, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ το πρωί της Τετάρτης.
Όπως ενημερώνει η εταιρεία, ο λόγος, μια τεχνική βλάβη που παρουσιάστηκε σε κυλιόμενη κλίμακα, η οποία ως αποτέλεσμα είχε την έκλυση καπνού. Οι συρμοί διέρχονταν από τον σταθμό χωρίς στάση, ενώ ο σταθμός παραδόθηκε στην κυκλοφορία ξανά ύστερα από περίπου δύο ώρες, λίγο μετά τις 11 π.μ.
Διαβάστε ακόμη
- Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
- Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
- «Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
- Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί