Ελλάδα|12.11.2025 20:26
Ξάνθη: Ομάδα νεαρών ξυλοκόπησε 15χρονο με μπουνιές μετά από σχολική γιορτή
NewsroomΘύμα ξυλοδαρμού από ομάδα ατόμων, με αποτέλεσμα να καταλήξει στο νοσοκομείο, έπεσε 15χρονος στην Ξάνθη.
Το περιστατικό σημειώθηκε μετά τη σχολική εορτή για την 28η Οκτωβρίου και όπως ανέφερε στο Mega η μητέρα του 15χρονου, οι νεαροί τον έσυραν σε ένα στενό και άρχισαν να τον χτυπούν με μπουνιές στο κεφάλι και το πρόσωπο.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ένας από τους νεαρούς επιτέθηκε στον ανήλικο με την πρόφαση πως ενοχλεί την κοπέλα του.
Οι γονείς του 15χρονου έχουν υποβάλλει μήνυση κατ’ αγνώστων.
Διαβάστε ακόμη
- Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
- Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
- «Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη