Ελλάδα|04.12.2025 20:32

Hellenic Train: Τεράστια ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες του Intercity προς Θεσσαλονίκη λόγω βλάβης

Newsroom

Δίωρη καθυστέρηση και τεράστια ταλαιπωρία για τους τετρακόσιους επιβάτες μετρά έως αυτή την ώρα το δρομολόγιο αμαξοστοιχίας Intercity προς τη Θεσσαλονίκη. Το τρένο αναχώρησε από την Αθήνα στις 17:58 με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, αλλά εξαιτίας τεχνικής βλάβης στη μηχανή ακινητοποιήθηκε στους Αγίους Αναργύρους.

Μηχανοδηγοί αναφέρουν ότι καθυστέρησαν οι εφεδρικές μηχανές με την αμαξοστοιχία να επιστρέφει τελικά στο σημείο εκκίνησης, στον σταθμό Λαρίσης, όπου και παρέμεινε μέχρι να αλλάξει μηχανή και να ξεκινήσει εκ νέου το ταξίδι της. Βάσει νεότερης ενημέρωσης της εταιρείας, το τρένο αναχώρησε τελικά λίγα λεπτά πριν τις 9 το βράδυ με 160 λεπτά καθυστέρηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σοβαρά προβλήματα καθυστερήσεων, αλλά και δύο καταργησεων δρομολογίων εμφανίζουν και τα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας.

Σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train, αναφέρει πως η αμαξοστοιχία IC 56 που εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη ακινητοποιήθηκε στις 18:12  στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Στο σημείο μετέβησαν άμεσα δύο εφεδρικές μηχανές, προκειμένου να αντικαταστήσουν τις μηχανές της ακινητοποιημένης αμαξοστοιχίας. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η αμαξοστοιχία θα συνεχίσει το δρομολόγιό της προς τη Θεσσαλονίκη.

Η εταιρεία σημειώνει ότι  καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της βρισκόταν κοντά στους 400 επιβάτες, παρέχοντας συνεχή ενημέρωση για την εξέλιξη του δρομολογίου.

Παραδέχεται ωστόσο ότι εξαιτίας του ανωτέρω συμβάντος, αναμένονται σημαντικές καθυστερήσεις και στα δρομολόγια του Προαστιακού Αθηνών. Προσθέτει πως διερευνά τα αίτια της βλάβης και ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση, ενώ θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση μόλις ξεκινήσει το δρομολόγιο IC56 για τον τελικό του προορισμό.

Τι ισχύει με τις αποζημιώσεις

Σε ό,τι αφορά τις αποζημιώσεις, η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά ή με το 50% της αξίας του εισιτηρίου, σε περίπτωση καθυστέρησης 120 λεπτών και άνω. Η αποζημίωση καταβάλλεται με τους εξής τρόπους:

- Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

- Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες καλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

intercityδρομολόγιαειδήσεις τώρααποζημίωσηεπιβάτεςσιδηρόδρομοςΘεσσαλονίκη