Ελλάδα|17.12.2025 15:24
Τραγωδία στην Αλεξανδρούπολη: 3χρονο παιδάκι μεταφέρθηκε νεκρό στο νοσοκομείο - Ήταν υποσιτισμένο
NewsroomΣοκ στην Αλεξανδρούπολη καθώς ένα παιδάκι ηλικίας περίπου 3 χρόνων, μεταφέρθηκε το πρωί της Τετάρτης (17/12) χωρίς τις αισθήσεις του στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο από την μητέρα του και όπως διαπίστωσαν οι γιατροί που το εξέτασαν άμεσα, ήταν ήδη νεκρό.
Σύμφωνα με το evrosnews.gr, η εξωτερική του εικόνα ήταν πολύ άσχημη ενώ το ιατρικό προσωπικό διαπίστωσε ότι ήταν υποσιτισμένο.
Άμεσα κλήθηκε η αστυνομία η οποία προσπάθησε να αποσπάσει πληροφορίες από την μητέρα για τους λόγους που το παιδάκι βρισκόταν σε αυτή την κατάσταση.
Διαβάστε ακόμη
- Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
- Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων