Ελλάδα|26.06.2026 14:30

Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον στρατό

Newsroom

Η πρώτη ορκωμοσία γυναικών εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού είναι γεγονός.

Η ορκωμοσία, παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας.

Τα κίνητρα για τις γυναίκες που αποφάσισαν να στρατευτούν είναι αρκετά και αφορούν αναγνώριση χρόνου θητείας ως προϋπηρεσία, μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, αλλά και πρόσληψη κατά προτεραιότητα πτυχιούχων ως πολιτικό προσωπικό (νοσηλεύτριες, βρεφονηπιοκόμοι, διοικητικό προσωπικό).

Ακόμη, θα έχουν πρόσβαση στις παροχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων (στρατιωτικά νοσοκομεία, λέσχες κ.λπ.).

T
ειδήσεις τώραστρατόςεθελοντισμόςγυναίκες