Ελλάδα|06.06.2019 16:18
Ελληνική «πατέντα»: Πάρκαρε το μηχανάκι του μέσα στο μετρό (pic)
NewsroomΣυχνά, συνηθίζουμε να λέμε πως δεν μας εντυπωσιάζει τίποτα πια σε αυτή τη χώρα όμως είναι λες και πηγαίνουμε γυρεύοντας καθώς πάντα, με κάποιο τρόπο, ανακαλύπτουμε πως υπάρχει και παραπάνω (ή παρακάτω, ανάλογα πώς το βλέπει κανείς).
Αυτή τη φορά, την αφορμή έδωσε ένας ιδιοκτήτης δικύκλου, ο οποίος για άγνωστο μέχρι αυτή τη στιγμή λόγο θεώρησε φρόνιμο να παρκάρει το μηχανάκι του εντός του μετρό στο Πανεπιστήμιο.
Κι όταν λέμε εντός του μετρό, πιο κυριολεκτικά δεν γίνεται αφού το άφησε δίπλα στις προθήκες με τα εκθέματα αρχαίων αντικειμένων. Όπως ήταν φυσικό, οι επισκέπτες του Μέσου κοιτούσαν με απορία το όχημα, ενώ κάποιοι πρόλαβαν και το απαθανάτισαν με το κινητό τους.
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου