Ελλάδα|21.07.2019 16:42
Ντου Ρουβίκωνα στο ΣΕΒ
NewsroomΟμάδα του Ρουβίκωνα έκανε «καταδρομική» επίθεση στα γραφεία του ΣΕΒ στο κέντρο της Αθήνας το μεσημέρι της Κυριακής (21/7). Τα μέλη της αναρχικής ομάδας πέταξαν μπογιές στην πρόσοψη του κτιρίου που βρίσκεται στην οδό Ξενοφώντος και στη συνέχεια αποχώρησαν.
Σε ανάρτησή του στο facebook μέλος της αναρχικής ομάδας έγραψε: «Πριν μια ώρα μέλη του Ρουβίκωνα έκαναν παρέμβαση με μοίρασμα κειμένων (σε τρεις γλώσσες) σε εκατοντάδες τουρίστες στο μουσείο της Ακρόπολης και στην οδό Αρεοπαγίτου. Ταυτόχρονα άλλα μέλη της ομάδας έκαναν παρέμβαση με μπογιές στο κτίριο του ΣΕΒ. Θα ακολουθήσουν κείμενα».
Διαβάστε ακόμη
- Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
- Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
- Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
- Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου