Ελλάδα|26.07.2019 17:11
Θεσσαλονίκη: Ακινητοποιήθηκε το άλογο που κυκλοφορούσε ελεύθερο (vid)
NewsroomΣτη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης, κοντά στον σταθμό των ΚΤΕΛ «Μακεδονία», εντοπίστηκε και ακινητοποιήθηκε από αστυνομικούς το άλογο που κυκλοφορούσε νωρίς το μεσημέρι ελεύθερο.
Το λευκό άλογο φέρεται να τραυματίστηκε μετά από σύγκρουση με Ι.Χ. αυτοκίνητο. Στο όχημα προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημιές, ενώ ο ιδιοκτήτης του ζώου παραμένει προς το παρόν άγνωστος και αναζητείται. Το σχετικό βίντεο δημοσίευσε το Ράδιο Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε ακόμη
- Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
- Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
- «Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
- Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί