Ελλάδα|17.11.2018 19:11
Πολυτεχνείο: Διαδηλωτές έκαψαν την αμερικανική σημαία
NewsroomΤην ώρα που η πορεία των αριστερών οργανώσεων, για την 45η επέτειο του Πολυτεχνείο περνούσε έξω από την πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, διαδηλωτές έκαψαν μια αμερικανική σημαία.
Διαβάστε ακόμη
- Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
- Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
- «Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
- Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί