Ελλάδα|01.08.2019 23:29
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Δυο στους δέκα δεν πληρώνουν εισιτήριο (vid)
NewsroomΔύο στους δέκα που κινούνται με λεωφορεία και τρόλεϋ δεν πληρώνουν εισιτήριο σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με «κύκλους» του υπουργείου Μεταφορών η εισιτηριοδιαφυγή στις σταθερές συγκοινωνίες κυμαίνεται στο 10-14% (ΣΤΑΣΥ) και 20% (ΟΣΥ).
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι τα ποσοστά είναι μεγαλύτερα από τα επίσημα στοιχεί και θα μπορούσαν να μειωθούν με εντατικότερους ελέγχους και περισσότερα ανοικτά εκδοτήρια.
Διαβάστε ακόμη
- Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
- Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
- Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
- Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της