Ελλάδα|05.08.2019 00:33
Θεσσαλονίκη: Νέα συμπλοκή μεταξύ αλλοδαπών στον ΟΣΕ-Ένας τραυματίας
NewsroomΣτα χέρια πιάστηκαν για άλλη μια φορά αλλοδαποί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης το βράδυ της Κυριακής με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό ενός ατόμου που διακομίστηκε στο νοσοκομείο.
Το επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην περιοχή του ΟΣΕ όπου συγκεντρώνονται Πακιστανοί, Αφγανοί και Αλγερινοί.
Σύμφωνα με πληροφορίες το περιστατικό είναι μεμονωμενο και δεν σχετίζεται με τις συνεχείς συμπλοκές αλλοδαπών για λαθρεμπόριο τσιγάρων και "προστασία" που τείνουν να μετατρέψουν σε γκέτο την περιοχή του σταθμού.
Ο αλλοδαπός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς".
Οι αρχές "χτενίζουν" την ευρύτερη περιοχή του ΟΣΕ για τον εντοπισμό των δραστών.
Διαβάστε ακόμη
- Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
- Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
- Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις